vrijdag 27 april 2012

Landschap AI

Hallo iedereen,
Ik wil jullie eerst en vooral hartelijk bedanken voor de vele leuke reactie op mijn kleurenkaartenteam kaart en aan mijn nieuwe volgers 'hartelijk welkom'.
Dit kaartje heb ik gemaakt bij Elke. Het is weer met de stempeltjes van AI  en met de stempelstiften van Art & Graphic Twin, dit keer hebben we  verschillende technieken gebruikt, niet gemakkelijk maar wel heel leuk om te doen, het was wel een heel werkje!.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden hoor!
Nog een fijn weekend en tot de volgende
groetjes
Monique


17 opmerkingen:

  1. Het is een geweldig knappe kaart en met wat een flair jij het doet: waaaauuuuwww!!!
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat weer mooi voor elkaar ! een prachtig tafereeltje ! geslaagd kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan, Monique!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan hoor....ik gebruik de mijn veeeel te weinig!!!Mooi met die kader er rond!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow schitterend!! Het is net een schilderij!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Je kan het zo inkaderen als een schilderij!! Echt heel mooi gemaakt Monique :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Monique,

    De kaart is gewoon prachtig.

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben vandaag bij Elke geweest en ik zag ze daar. Wat een prachtexemplaar! Heel mooi Monique!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi klein kunstwerkje is dit!!! PRACHTIG!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Monique, ik zie dit soort stempels en technieken ook veel bij Tinie op haar blog. Het ziet er bijna uit als een aquarel. Schitterend! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt meer een schilderijtje.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Monique! De stempels zijn geweldig mooi!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg mooi, het lijkt wel een schilderijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wauw, wauw, meer heb ik niet te zeggen, dit is zo ontzettend mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So beautiful, I like it most.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Monique,

    waaaw zo'n mooi kaartje, zo'n knap schilderijtje dat je gemaakt heb. Ongelofelijk wat je met deze stempeltjes allemaal kan he.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!